Slipa sovsten

Dags för sängen snart kanske. Skulle nog tro de va. Är hur trött som helst men jag har kommit på min julklapp till Jim och kan knappt bärga mig. Älskling det här kan du aldrig toppa! (Jello skvallra inte, hehe). Imorgon är det jobb som står på schemat. Lena har fortfarande ont i ryggen så hoppar in istället för henne. Typiskt att middagen blir inställd denna vecka också, men men vad ska man göra? Det viktigaste är ändå att alla krya och mår bra när julhysterin börjar.

Nej nu ska jag gå sista rundan med Jum-Jum och sedan ska jag krypa ner med min darling som redan sover.

Godnatt
Daniella


förra nyåret. Vad ska vi hitta på i år?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuu va dålig du e på att blogga Ella! Jag har ju inget att göra om dagarna!

2008-12-04 @ 10:21:52
URL: http://jallajohanna.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha sorry då, får skärpa mig =) Kommer du hem snart eller?

2008-12-05 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback