Äntligen färdiga!

Korse jisses vilken dag det har varit! Jag vaknade, eller "jag och jag" jim väkte mig vid halv elva - aningen tidigt tyckte jag men det fick duga. Dags att ta tag i dagens schema!
Åkte ner till moraberg för att köpa vägg grej till nya tv:n. På Siba kostade den 599 och på Elgiganten 995, herre gud och ställerna ligger 200 meter ifrån varandra. Okej Elgiganten är bättre på de flesta tekniska grejer (tycker jag) men en tv vägg hängare måste väl Siba lyckas med också så valde det billigare alternativet.
Sen började allt röjande av gammla möbler. Ut med det gammla och in med det nya som det så fint heter. Jag chokade mig själv när jag upptäkte hur otroligt teknisk jag är, mycket bättre än Jim som inte ens kan byta en glödlampa. Jag koplade in boxern, data + internet i tv skärmen (så nu sitter jag och skriver blogg på en 42" skärm istället för en vanlig data, tuffing!) och så lyckades jag även fixa in x-boxen :) Så duktig!
Allt det nya blev as snyggt, har fixat en låh bänk som står under tv:n där vi ska ställa massa ljus och roliga saker. Jag och mamma ska till Ikea imorgon och shoppa lite nya grejer, kommer bli super nice! Lägger troligen upp bilder imorgon!
Hamilton såg helt förvirrad ut när han kom in och hans matskål var flyttad - stakars liten!

Imorgon ska jag som sagt till Ikea på förmiddagen sen klockan halv fyra står fotvård på schemat. Sanna och jag ska iväg på lite spa - igen! Snälla pappa som betalar även denna gång. Ska bli så skönt!

Nu ska jag lägga mig i sängen, har längtat efter den här stunden hela dagen, kolla på FotbollHuligans på Discovery och sedan somna tidigt!

Puss Daniella

Älskar dig <3
image836

Kommentarer
Postat av: Jello

Åh darling

2008-01-08 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback