Bad uppdatering

Har fått lite skäll av Jello att jag uppdaterar dåligt, så må vara men nu jäklar ska det bli bättring. Undra hur många gånger jag har sagt så för att sedan lessna på nytt? Hur som helst så har jag faktiskt inte haft tid med bloggen. Jobbat mycket på dagarna och på kvällarna har jag drivit praktikbloggen. Men här är jag - en fredags kväll! Anledningen till att det blir lugnt idag trots löning för det första att det är big time party imorgon då vi firar både tom´s födelsedag sen har han och sofie inflyttningsfest, woohhoo, och för det andra så jobbar jag tidigt imorgon. Hatar att gå ut och sen tänka vid tolv tiden att man snart måste gå upp igen, så då laddar vi till tusen tills imorgon istället. Känner mig oerhört seg ändå så det spelar ingen roll.
Efter jobbet idag mötte Jimpa upp mig, vi gick en stund på stan med Emelie men jag hittade inget. Eller joo en kl'nning som jag kanske ska köpa imorgon, jag gör helt enkelt så här att jag struntar i att packa kläder så måste jag hitta något på stan att ha på mig på kvällen, smart head!

Nej nu ska jag och jimpa kolla film, mmmyyyyyyssssssss!

Puss Daniella


Förra sommaren -HAHAHA VAD TROR VI ATT VI ÄR? (eller jag iaf!!)
120859-5

Kommentarer
Postat av: Emelie

men fyfan :( jag börjar gråta.. hahaha, ghostship russian hoe

2008-01-26 @ 13:24:05
Postat av: Elin

SJUUUKT! det är SJUUKT att du och jag har lekt som tokar när vi var små. Varje gång jag ser dig tänker jag på kortet vi har hemma på dig och mig. JAG klättrar/ligger/krälar/ på DIN rygg..

Amazing.
Have fun sugarpie

2008-01-27 @ 18:52:01
URL: http://eylen.tjejsajten.se
Postat av: Daniella

Emelie: Hahaha nej då :P
Elin: Haha jag har också dom där bilderna men tycker det mer ser ut som att försöker strypa ihjäl mig :) Hälsa nästa gång du ser mig istället ;)

2008-01-27 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback