Bikinishopping

I år tog jag det väldigt kloka beslutet att inte vänta ända in i juni månad för att beställa sommarens bikini för att mötas av att alla ens favoriter är slut i just min storlek. Så nu har jag klickat hem två bikinisar, sen om det dycker upp någon annan som jag vill ha så får jag väl köpa den också men man brukar ju ändå alltid använda typ två stycken men köpa fem till varje sommar. Nu ska jag bara vänta på att dom ska dimpa ner här hemma. Smart drag!
Dessa vart det i alla fall
 

Idag känner jag mig ännu hängigare än igår, har jag ens nämt att jag är sjuk? aja skit samma det är jag trots allt. Känns som att jag har 38 graders feber och som att jag har stoppat in huvudet i en bikupa och blivit stucken 482485768 gånger. Hoppas det går över tills imorgon för jag upptäckte att jag visst ska jobba mellan 14-19 på skorna, alltid trevligt men kanske inte om man känner sig sjuk. Tur att jag öppnade min almenacka för annars hade jag totalt glömt bort de.
Under dagen har jag och Jim uppdaterat praktikbloggen, ja jag vet att det är ett jävla tjat om denna förbaskat tråkiga blogg men vi måste skriva där så det är bara att leva med det hela :)

Nu ska jag ta en kalldusch för att sedan glo lite på tv.

Puss Daniella

Jag och systeryster <3
image899

Kommentarer
Postat av: Emelie

Systrarna graaf? :)

2008-02-01 @ 23:15:14
Postat av: mikaela

jag fick leopardbikinin i fredags, superfin är den :)

2008-02-03 @ 10:49:06
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback