Bjas kiss skit och gonoré

Hej Hej Hallå!

Har varit en ganska skön dag idag,men känner mig typ deprimerad - antagligen för att jag har börjat käka en massa kortison så kroppen ska orka med och jag vet vad som väntar. Precis som alla andra gånger jag har tagit kortison så kommer jag få enn berömt månansikte, fy satan säger jag bara! Kortisonet gör så det bildas vätska i ansiktet och jag kommer bli världesn tjockaste människa, inte kul! Dessutom kommer jag käka tabletterna i en månad, illa illa illa! Heldre det än att sitta i rullstol iofs. Men inte ens liiite kul :(

Jaja strunt samma, inte sitta och snacka depp här inte - nya tag! (hmmm) Har iaf varit hos mamma idag med sanna och emelie, emelie klipte mig och mamma. As bra vart det! Efter det gick vi och käkade på barollo men tappade matlusten och började tjura istället. Vet inte vad det ör med mig!

Nu ska jag prata med den andra Emelie, min emelie :P Sen sova!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Bajs kiss prutt och gonorré" annars. hihi! Ses imorn pumpkin'

2008-01-10 @ 21:33:31
Postat av: Daniella

Emelie: Haha ojdå! C-yah tonogt (meningen!) Puss

2008-01-11 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback