Blaj blaj

Tjenixen i pixen! (vad det nu betyder?)

Dagen har varit greatans vill jag lova, flytit på som smält smör på sommaren! Klockan ett var jim och jag hos polisen för en intervjuv, resultatet kan ni se här. Gick super bra, kul kille :)
Efter de åkte vi till KvinnoHälsan, allt gick bra där också. Fick recept och en undersökning "allt ser helt normalt och bra ut" som dom alltid säger. Nu ska jag bara medela mamma att kalaset kommer gå på 400 kr om hon inte vill sin äldsta dotter ska bli på smällen detta år, det är det defenitivt värt enligt mig och säkert enligt henne också ;)
Jimpa har droppat sion mobil igen, letade runt som tokar. Inget att göra något åt då detta händer ungefär 3-4 gånger om året så alla är vana. Min lilla otursfågel <3 Så om ni vill Jimpa något så får ni slå mig en signal antar jag.
Vi har även mejlat katolskakyrkan om hela idén om "nunna för en dag", hur häftigt skulle inte de vara?
Jello: Hoppas du får behålla dräkten
Jag: Då behöver jag inte oroa mig över vad jag ska ha på mig på lördag kväll!


Nu ska jag och jimpa åka och jobba på brännan tills på lördag.

Puss Daniella

Systrarna Claesson <3
image875

Kommentarer
Postat av: emzo

Va lika ni är ;);)

2008-01-23 @ 23:19:30
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Andrea

Jisses vad lika ni är :O

2008-01-24 @ 22:00:22
URL: http://pehs.tjejsajten.se
Postat av: Jello

Du är alldeles för seg på att uppdatera!

2008-01-25 @ 10:34:48
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Emma och Andrea: Hahaha neeej du! :P
Jello: Hehe men det är bara för att jag jobbar hela dagarna och dör av trötthet på kvällarna ;)

2008-01-25 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback