En helt vanlig lugn dag

Dagens outfit

image834
Döskalle t-shirt - Gina Tricot
Midje kjol - H&M
Nitskärp - Julklapp av Farmor

Dagen har varit hur lugn som helst. Vaknade - jobbade - middag hos pappa - bio. Super nice! Fick för mig under dagen att jimpa och jag skulle ta en sväng förbi heron city, kollade på filmen Leo. Se inte den! Deprimerande och väldigt urusel! Nu ska jag läsa igen min dagliga dos av bloggar och sedan ska jimpa och jag kolla runt lite på blocket efter fynd.

Kul att Lundis kom förbi mig på jobbet idag också, alltid kul med välbekante ansikten. Hör av dig om "middagen" :)

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Lundstedt

Jadå :D

2008-01-06 @ 19:06:02
URL: http://sophiesticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback