en kattunge rikare

Dom senaste två dagarna har vi varit kattvakt till Hamiltons syster Corona, som förövrigt är jimpas brorsa Toms kisse, så ni inte tror att någon främande människa ringde och frågade..eller förtusan vad babblar jag om? Hur som helst så sprang dom runt hela natten igår, men när vi väl stängde av tv:n så somnade dom bums. Hamilton var inte likakelig som han brukar, tror han ville verka tuff inför syrran. Hon sover över här inatt igen - kul men jobbigt!
Dagen har runit iväg, försökte få tag i polisen om intervjuvn men när vi ringde tidigt i morse så sa en röst att han var på semester men återkommer på måndag - typiskt! Åkte ner till stan, köpte hårfärg m.m. Bokade ett möte med Sari och kollade på våra bästa år.
Under kvällen har vi bara tagit det lugnt, kolat film osv. Ska kolla på This is england nu, den verkar bra!
Imorgon är det jobba från 11-15 på accenten sen är det bara att gå till minako för att köpa hem suschi och sen ta ett lååångt bad för att senare fixa sig för utekvällen! Antar att det blir olearys, hoppas dansgolvet är öppet! Vill ju shaka ass!!! Aja nu ska jag kolla film ha en toppen kväll!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Anette

Jimpas brors kisse? Corona är ju lika mycket Sofies katt!

2008-01-19 @ 11:40:42
Postat av: Daniella

Anette: Aha sorry, trodde det var tom som köpte henne, my bad :)

2008-01-19 @ 15:36:52
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Anette

Om jag och Mange köper en "stol" innebär det ju inte att det bara är hans stol för att han betalade... Så tänker jag!:)
Vems katt är Hamilton?

2008-01-20 @ 08:12:57
Postat av: Sofie

NU ÄR DET IAF PRECIS LIKA MYCKET MIN KATT!!! HAR BETALAT PRECIS LIKA MYCKET. SÅ NU KAN DU SLUTA LÄGGA DIG I! FINE?

2008-01-20 @ 11:20:38
Postat av: Daniella

OMG! Hahaha så mycket uppståndelse för en liten missuppfattning :)

2008-01-20 @ 12:43:18
Postat av: Daniella

Anette: Nej iofs, tänkte inte ens på det när jag skrev de :) Hamilton har vi betalat hälften av enda från början.
Sofie: Vad menar du?

2008-01-20 @ 12:45:34
Postat av: Lisa

Anette: Gud va pinsamt! Vilken underbar jämförelse mellan en stol och en katt, lyckat...
Sofie: Bokstavsbarn förstår jag!!!

2008-01-20 @ 12:58:31
Postat av: Sofie

Käften Lisa, du är en tönt!

2008-01-20 @ 13:31:20
Postat av: s

Oj vad roligt Daniella!!!

2008-01-20 @ 13:32:13
Postat av: J

Sluta att bry oss kommer vi aldrig att göra : )

2008-01-20 @ 16:44:54
Postat av: Jello

Hahaha, sicken grej!

2008-01-21 @ 13:23:05
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback