Fullproppad dag

Klockan ringde halv nio i morse, jag stängde av larmet och hade totalt glömt bort varför jag hade satt på det ens, sen när jag höll på att somna om igen så kom jag på "Satan jag ska till Ikea!" så det var bara att fixa iordning sig och dra till mammsen, sen bar det vidare till Ikea (som sagt). Där var det hur lite folk som helst med tanke på tiden, gick runt och hittade alla grejer som jag ville ha till mitt och jims hus. Super! Åkte till Heron City och käkade lunch sen var det äntligen dags att åka hem.
Sanna och Jag avbokade fotvården idag pga vädret, vågade inte köra så långt när det var snor halt på vägarna - klockt beslut!
Hela eftermiddagen har jag fixat och donat och det blev så himla fint och mysigt! Bättre än jag trodde faktiskt. Har inte orkat ta bilder på det hela men jag tror ändå inte att det skulle göra sig himla bra på bild :)

Nu ska jag krypa ner och kolla film med min loverboy ;)

Puss Daniella

Utgång på fredag i stockholm? Ring om du är på.

Du är det bästa som någonsin har hänt mig <3
image808

Kommentarer
Postat av: Jello

Åh, ska ni gå ut? vill också. men. det håller nog inte ....

2008-01-08 @ 14:00:12
Postat av: Daniella

Jello: Tänkte att det är ju gratis och mycket billigare i baren när man går ut i stockholm, men tror inte vi har pengar nu om vi ska spara till resa i två veckor :) Vi får planera allt ikväll!!!

2008-01-08 @ 14:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback