Härmapan själv?

Har visst varit dålig på att uppdatera men vad gör de om hundra år?


Helgen har varit toppen förutom att jag gjorde en "tess" på lördagsmorgonen. Stressade som fan till jobbet, möttes i dörren av Lena som börjar skratta och säger att det är nästa lördag jag jobbar, well well bara att åka hem igen :) Vad hände mer i lördags? Juste utgång på O´learys. Förfestade hemma hos mammsen sen bar det av. Kändes som att det var huuur mycket folk som helst ute trots att det var helgen innan löning, träffade massa gammla godingar.
Söndagen sov vi ut som aldrig förr, eller nja..Hjälpte Tom och Sofie att flytta, gud va avis jag blev jag vill också flytta och inreda precis som jag vill men just nu får jag nöja mig med att ha storstädat och tänt mysljus.
Idag har jimpa och jag haft möte med Sari. vår lärare, hon ville kolla hur allt gick på praktiken osv. Toppen på snoppen sa vi! (eller kanske inte just dom orden) Har äntligen fått tag i den efterlängtade polisen som ska ställa upp på en intervjuvg angående ungdomsbrottslighet imorgon vid ett, skönt! Sen tänkte vi sväga förbi klostret och kolla om vi får följa med en nunna för en dag, hur häftigt vore inte de? Allt är möjligt bara man vill.
På eftermiddagen åkte vi och storhandlade sen var det bara att slänga i sig lite mat och åka vidare till Emlie. Köpte med mig chinafood till henne, hon verkade med intresserad av den än mig :S hmm.. hehe nej då! Efter mycket kackel så ålte vi vidare hem till Tom och Sofie där Jim, Ktta och Kenta redan var. Var lite social där sen åkte vi hem och här sitter jag nu :)
Mycket lyckad helg och dag <3

Puss Daniella

Bilder från i lördags

image895

Kommentarer
Postat av: Empan

inte så freeeeeeeeeeeeeeeescht menni menni

2008-01-21 @ 22:59:16
Postat av: Empan

Ps. härmapan ja... tragiskt! ds.

2008-01-21 @ 22:59:56
Postat av: Daniella

Emelie: Haha jaa tragiskt!

2008-01-22 @ 14:40:19
Postat av: Therése

ahahah gjorde en tess :D

2008-01-22 @ 18:18:51
URL: http://touchoftess.tjejsajten.se
Postat av: Daniella

Tess: Haha ja, man måste ju vara lite fenulig ibland :)

2008-01-23 @ 10:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback