Helgen som har varit...

Känns som denna helg bara har flugit förbi.
I fredags åkte jag först hem till Emelie för att fixa mig lite and drink some wine, sen tog vi burren till Ida där det var massa folk, blandannat Sofie och Tom. Efter sisådag två timmar så drog vi till O´learys och där fortsatte kvällen, Hur kul som helst!
Igår var det film som stod på schemat, på kvällen började jag må riktigt risigt, tror kroppen håller på att vänja sig vid kortisonet igen. Sanna och jag skulle på fotvård men fick ställa in det den här gången också, snurrar i hela huvudet och mår illa som fan. Hoppas det går över snart! Ikväll ska vi hem till mamma och äta tacos, mm¨mm¨mm så hoppas jag kan få i mig lite mat iaf.
Såg att Jello hade ringt, lika bra att slå en plinga nu så jag inte glömmer :)

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Emelie anal

åh vilka sötnosar.. hahaha. (yäck) ;)

2008-01-13 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback