Hoppa av, inte hoppa av - de är frågan

Hej hej!

Har precis varit på jobbet ett tag, två timmar för att vara exakt! Skulle bara lära in mig skorna kassan. Jobbade med Ranja (jätte trevlig!). Gud nu vet jag inte om jag är en skomänniska eller en accentmänniska, problem! Får se hur allt går imorgon.
Ranja sa iaf att hon skulle sluta jobba i februari för hon inte orkar mera (hon är gravid) men då är hennes vikariat kvar på 1½ år, hon sa att jag borde söka de! Åh det skulle vara så kul!!!! Jag har ingen känsla för skolan längre, vill inte bli journalist utan vill jobba i butik och speciellt med skor. Ja jag vet - otroligt korkat att hoppa av nu! Men jag vill ju jobba med de här i framtiden! Jag har klarat alla kurser, det börjar ingen ny...men alltid bra att ha en gymnasieutbildning, men hu som helst så måste man ändå plugga vidare för att "bli något". och nu pluggar jag ju till något jag nte vill bli...korkat! Hm får ta mig en diskussion med mamma tror jag, hon brukar vara smart och desutom kan hon igentligen inte säga emot eftersom hon också är en "avhoppare" och hon har lyckats galant (förebild!!) Svårt, vet att Jello kommer göra en predikan över hur korkad jag är om jag skulle hoppa av, samma med emma :) hmmm måste spara på krafterna.

Vad skulle ni ha gjort? Tänkt på att vikariatet är i 1½ år sen efter det så får jag säkerligen vara kvar om jag inte vill börja plugga till något annat...

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback