Martin Stenmark ville bjuda mig på drinkar

Herregud vilken lyckad kväll det var igår! Först gick jag och Jello till en bar och tog en varsin cider för att komma lite i stämning. Sen när vi väl kom in så visade det sig att vi hade hur bra platser som helst. Tack tv4! När hela showen var över, och Larsa Winnerbäck vann grammis för årets låt, så var det bara till att försöka få tag i Henke som var studioman. Eftersom Jello inte hade hämtat efterfest biljetter så var det vår sista chans. Tyvärr så hade han precis gett bort sina sista, men men vad gör de. Vi kom ner på golvet, träffade The ark som stod och konverserade med oss ett bra tag, the poodles, petter kom fram och hälsade på oss "ehh Daniella" han var förövrigt den fullaste på hela festen och kunde knappt stå på benen. Jag träffade Carola och trodde jag skulle svimma! Danny, Andres (sing for life sing for joy) och sist men inte minst MARTIN STENMARK! Fy satan va snygg han var! olalala! Han ba - när ni kommer in på efterfesten så bjuder jag på drinkar tjejer! Åh tänk om det vore så väl! Petter och Poodles ville att vi skulle säga att vi var med dom så skulle vi komma in, vakterna gick med på det men inte surfittan (ursäkta ordvalet) Svea som tydligen var bossen. Men vad gjorde det för vi hade en super kväll och det ska inte Svea ta ifrån oss! Tack för en toppen kväll <3


image838
Klänning - H&M
Rosörhängen - Glitter



p.s Det blir ingen utgång i Stockholm i helgen så hör gärna av er om ni har något planerat så vi kan joina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback