Nyårsafton

Måste bara börja med att önska alla ett GOTT NYTT ÅR! Hoppas alla hade en lika rolig och lyckad kväll som jag hade igår. Stor middag hemma hos Sofie i pershagen där vi blev kvar hela natten. Var 10-12 personer, dom närmsta precis som jag tycker att det ska vara på nyår. Inget stor party på 200 pers så känner man kanske 10 av dom, inte lika kul alls om ni fårgar mig. Började lugnt, sen bjöd jag, jello och sofie upp till dans. Hejdundrans va kul det var :) Shakade ass som aldrig förr, haha alla bara satt och skrattade åt oss. Jag och Rille körde lite dueter också. Ja istället för att skriva ner varje liten detalj om hur det hela gick till som får ni se lite bilder igen. Herre jisses vad det blixtrade hela kvällen. Jobbigt att lägga in alla, så jag sorterar ut men bara lite. Tror det kommer upp bilder från två andra kameror också senare, men än så länge enjoy!

Nyårslöfte: Känna mig fin till studenten, både kropp och själ.

image763
Klänning - Vero Moda (köpte flera stycken men bestämde mig till sist för den här)



Gott Nytt År!
image824


Kommentarer
Postat av: Jello

Tack för en toppenkväll :)
Puss

2008-01-02 @ 19:41:40
Postat av: Andrea

Gott nytt år!!!

2008-01-02 @ 21:38:42
URL: http://pehs.tjejsajten.se
Postat av: nina

klänningen på den första stora bilden(den i guld med bollar på) ät från gina tricot! så det så

2008-01-14 @ 19:11:57
Postat av: Daniella

nina: ja så kanske de va men who cares :P

2008-01-14 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback