Photoholic

Idag fick jag en sån där knäpp där jag bara sprang runt och tog massa bilder. Tur att jag har köpt mig en bra kamera :)  Bara för det så funkar inte bilderna att lägga in, va fan är problemet? Ska se om det går att återgärda imorgon hmm...
Jimpa och jag rejsade till Salem för att lämna tillbaka fiilmerna som vi hyrde igår, Vacency (?), Ciao Bella och Irene Huss, alla var väl hyffsade måste jag säga. Åkte till Toms nya lya (rimmar!!), fy satan va fint det blir! Dom jobbar på som slavar där men bra blir de vill jag lova. Undra om inflyttningsfest och födelsedagsfest kommer snart? Hoppas!
Har förövrigt ätit en supergod middag hemma hos mammsen, tacooos. Jag och jimpa glömde nycklarna i bilen och båda bildörrarna stod öppna - knäppjökar! Tur att bilen är så ful så ingen vill sno den, plus att den stod nere på stan korsejisses! Nu har jag planerat hela dagen imorgon.

Morgondagens schemat lyder följande
* 08.30 Ringa rematolog läkaren, ringa Kvinno Hälsa läkaren
*10.00 Ner på stan, försäkringskassan, wedins, h&m sen sist men inte minst polisen (intervjuv + foto, jag har inte gjort något brottsligt kolla in praktikbloggen så kommer en artikel upp på onsdag skulle jag tro).
*12.50 Lunch och kolla Våra bästa år (hoppas Marlena är mördaren och alla uppstår)
Sen är det bara att börja skriva artikel.

Puss Daniella




Kommentarer
Postat av: Jello

Nämen, hur ska du hinna allt detta, skulle inte du jobba hela dagen?

2008-01-14 @ 16:16:23
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Jello: Det var planerat att jag ska jobba hela dagen imorgon men fick ändå åka in till jobbet idag..

2008-01-14 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback