Tji fick jag...

En helt vanlig dag har paserat. Jag har jobbat med praktiken, jobbat på wedins skor och sen har jag kommit hem och är hur trött som helst. Precis när jag hade slutat och gick en snabbis på stan och tänkte "gud va skönt nu jobbar jag inte förens onsdag!" så springer jag på Lena (accenten) som säger glatt att Petra vill byta sin lördag och undrar om jag kan jobba - helvetes jävla skit tänker jag men säger såklart "okej toppen!". Planerna om utgång imorgon känns ju inte så superlockande om jag ska öppna på lördag morgon och jobba till stängning. Får se om det blir flyttat till lördag kväll eller om jag väntar med att gå ut till nästa fredag - löning!
Hoppas Jimpa går ut och roar sig iaf så kan jag vara fylletaxi ;)

Puss Daniella

gud va sur jag såg ut för ett par dagar sen....
image865

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag trodde det var jello på bilden först!!

2008-01-17 @ 21:09:57
Postat av: Sofie

jag med!!

2008-01-19 @ 12:57:10
Postat av: Daniella

Emelie och Sofie: Hehe så ni tycker Jello ser sur ut :P

2008-01-19 @ 15:33:25
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: s

nemen håret och typ ansiktsformen var likt ;)

2008-01-19 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback