Trodde jag ja...

Ja ni ser ju rubriken, dagens planer gick i krasch när jobbet ringde vid tjugo över nio och undrade om jag kunde komma och öppna vid tio. Upp ur sängen, fixa sig lite halvdant och sedan ruscha iväg till stan. Jag hann! Imorgon ska jag också jobba hela dagen, öppning och stängning, har till och med fått egna nycklar (tuffing).  Har även fått massa tider inne på skorna. Ska bli kul men kommer sakna accenten! Nu är jag bokad hela januari iaf, kul kul kul!
Efter jobbet så åkte jag ner till pappa så var det middag, fisk, potatis och äggsås mmm´mmm´mmm. Finns de någe bättre?

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag, ska hoppa in i duschen och sedan bums i säng. Skönt!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Jello

Vad kul att du får fler och fler tider!!

2008-01-15 @ 13:37:02
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Ja, super kul! Trivs så himla mycket!

2008-01-15 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback