Woho

Yeah yeah I know - dålig uppdatering IGEN! Vet inte vad jag ska skylla på denna gång? hmm...fullt upp? nja..lat? Jepp så måste det vara! Men jag liksom vet inte vad jag ska skriva om, tror jag får börja köra med bara bilder och väldigt lite text. Himla svårt att få inspiration till både denna blogg och praktikbloggen.
Hur som helst så har helgen varit toppen! Firade Tom som fyllde 20 år i lördags eller det var en slags födelsedags/inflyttningsfest, himla kul och roligt folk :) Efter det vart det Olearys (ovanligt?). Där var det också himla skoj, hängde nog mest med sanna, cassie, andrea och mathilda :) Haha old school. Snackade med Andrea och bestämde oss för att jag, hon och mathilda ska ses någon gång snart, haha kul! Mathilda får inte vara med och bestämma, vi två röstade och hon förlora helt enkelt ;)
I söndags gjorde vi inte så himla mycket, det var kalas på dagen och efter det var det lugna gatan.
Igår hjälpte vi Tom med möbler till lägenheten - gud va fint det blev :) Efter det var det kina mat som stod på shemat - emelie inspirerade mig hahaha :) Hon ska alltid skryta om sin kina mat så jag blir ju så sugen! mm´mm´mm

Nej nu ska vi väl sätta igång och jobba - ikväll ska vi träffa Jello och Daniel skoj skoj skoj!

Puss Daniella

image898
image899image901image903image904image905
image906image907image908image909image910

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback