Working nine to five..eller nja inte riktigt

Hej hej hallå!

Gud vilken bra dag det har varit. Klockan halv elva ringde det på min mobil, ett 554 nummer så jag sket i att svara. Ingen som jag känner har det nummret, men sen tjoffs så kom jag på "JOBBET!" Så jag ringde upp och mycke riktigt så var det Mia som undrade om jag kunde komma in och jobba med henne idag - självfallet! 12.00 - 18.00, superduper, man tar varje chans man får. Jag ska jobba imorgon också så det är bara att svänga förbi mellan 14.00-18.00 så står jag där och sliter. Kan bara tjalla lite att rean börjar enormt på fredag, nästan alla väskor reas ut och dom snygga DKNY halsdukarna + mössorna, Super fina, funderar på att köpa ett par.
Efter jobbet mötte jag upp mamma så gick vi och köpte mat. Vi gjorde en super god paella, mm´mm´mm. Jag måste passa på att äta fisk och skaldjur när jag är hemma eftersom jim spyr av bara lukten, typ.
Vi har även kollat runt på lite resor. Har ju redan bestämt med Jello, Daniel, Sofie och Tom att vi ska sticka till turkiet i juni, men det vore så himla skönt och bra för min kropp att smita iväg en vecka nu när jag mår som aldra pissagast, jag tror mina vänner förstår om det är så att jag inte har pengar till resan i sommar då. Måste faktiskt sätta hälsan först. Får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan krypa till kojjs med min darlooo.

Puss Daniella

Dagens outfit

image825
Skjorta med fluxiflux krage - H&M
Jeans - H&M
Pojkvän - Viksberg ;)

Tänkte lägga upp lite bilder på mig och Hamilton, känns som att han har blivit lite bortglömd i bloggen på sistonde, men icke sa nicke. Han har blivit stor kisse nu som springer uta och jagar råttor och klättrar i träd på dagarna. Alltid på kvällarna, nätter eller när han har saknat mig och jim extra mycket som springer han fram till oss, jamar och pussar oss i hela ansiktet med sin lilla sträva tunga. På nätterna kan man vakna av att han försöker snutta på öronsnibben och klämma ut mjölk med klorna ur kinden, han tror alltså att jag är hans kattmamma och att han snuttar på ett bröst. Så söt! Här kommer lite pics iaf, enjoy som dom säger i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback