1 dag kvar till lön, tack gud!

Igår kom hema tjejskaran in på besök här på jobbet - Sofie, Martina, Linn och Emelie. Lisa och Jessica är i utlandet =) Dom snackade om grillkväll på CP och det är klart man är på. Kom ner dit runt nio tiden(?) då gänget redan var samlat. Hade mycket trevligt, kul att träffa folk! Nu när Jim går och lägger sig klockan nio varje kväll för att gå upp vid fem så kan jag roa mig på kvällarna med andra istället för att störa honom hela tiden. Hade som sagt väldigt kul, åkte hem vid halv tolv kanske - jag var duktig och körde minsann eftersom jag öppnar idag, är på jobbet nu.

Ikväll blir det middag i viksberg efter det ska vi hem till oss och städa. Juste gott folk vi har ångrat oss - ska inte flytta hem. Gud va vi är veliga :P Men bor kvar i vårat lilla hus tills vi hittar en toppen lägenhet på stan.

Nu ska jag ladda kaffekokaren (tack mia för det beroendet :P ) sen ska jag öppna därrarna på Accent. Gud va kul det är att jobba =)

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback