Äntligen fredag

Ikväll smäller det =) Olearys "privat" fest. Gud va kul det ska bli! Jag, Jim, Jello, Johanna (gudars va mycket j:n), Nenne och David. Kul att dom bara har hyrt självaste dans avdelningen med baren där inne. Jag har aldrig varit på olles när det är dansgolv, förväntar mig mycket hehe. Dessvärre jobbar jag imorgon, men jag har sovmorgon till elva. Annacarin sa att jag kunde komma vid tolv, men måste dubbelkolla med Vivi. Hoppas det går bra :) Nu till en tråkigare sak. Bilen pajjade igår IGEN. Typ 4532435 gången den här månaden. Nu lägger vi inte en krona på bil helvetet. Känns så tungt att allt ska komma på en och samma gång, kan man ha en värre första månad när man har flyttat hemifrån? Skulle inte tro de va. Bröt ihop igår men idag känns det bättre. Lönen har kommit men vill ändå inte kosta på mig något på bilen. Jaja får se hur det blir med den här saken.

Nu ska jag jobba. Hoppas Sofie och Nettis-palettis kommer in en sväng =)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback