Barnmatsdieten gick åt helvete

Okej det gick åt pipsvängen med barnmaten. Sitter här och är proppmätt, har precis smällt i mig en pizza. Haha raka motsatsen. Men ikväll blir det ett riktigt farväl till skitmaten och imorgon börjar det relativt nyttiga livet, suschi, sallad, soppor m.m Mat som man blit mätt av och så får jag promenera till jobbet som min lilla mini motion. Sofie har nog rätt trots allt =) Undra om hon känner mig, hehe =)

Imorgon blir det jobb, men har sovmorgon till 12.15, skönt! Desvärre stänger jag så blir ganska stressigt eftersom jag ska till Propp imorgon kväll. Jim är supergullig som kör mig till vagnhärad efter jobbet sen hämtar han mig på natten när jag är lagom drunken efter för många glas vin med min undebara släkting =) Längtar!!!

Nu ska vi kolla film.
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback