Bye bye wedins :(

Sitter här hemma och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Känner att allt känns så trist. Wedins kommer läggas ner, 1 september kommer euro sko att ta över 59 butiker. Fasta anställda kommer att få följe med i flytten, men vad händer med extra? Accent kommer finnas kvar som vanligt, och det är ju skönt eftersom det är där jag har schema. Men jag kommer inte långt på varannan helg? Jag har ju alltid jobbat extra på skorna, men vad händer nu? Jag vill verkligen inte jobba någon annanstans, trivs så jäkla bra. Aja jag ska inte klaga eller gråma mig, finns dom som har värre men just nu känns allt piss. Sanne trodde att det kommer behövas precis lika mycket extra när dom byter, eftersom att det är samma personal så vet jag ju att det är mig dom ringer, men tänk om det skiter sig. Usch varför ska det bli såhär när allt kändes så tipp topp för några dagar sedan? Skönt att jim har ett nytt, välbetalt, jobb.

Jello kom in på jobbet idag. Hon ska också på olles på fredag, kul kul =) Tydligen har vi fått lite olika info om vad det är som ska "firas" eller säga adjös av, men kul kommer det säkert bli! Någon mer som ska dit?

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Anette

Lyssna på Sanna! Den nya ägaren kommer också att behöva folk.

Lycka till, det kommer att gå bra!

2008-07-23 @ 14:20:40
Postat av: Daniella

Anette: Ja jag hoppas på de. Det har dykt upp ett jobb på NK, rizzo. Samma kedja som accent där dom söker en säljare på 35 timmar i veckan, får se om jag söker det eller väntar och ser...tror jag väntar =)

2008-07-23 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback