Första fästingen

Har varit nere vid hos Sanna nu ett tag. Skulle precis börja göra lunch när jag fick den otroligt smarta iden att Sanna är super bra på att laga mat och att jag slipper diska om jag äter med henne. Rena rama lyxen så jag gick ner och väckte henne så fick hon göra lunch till oss =) Vart supergod pasta med bacon och permasan ost. mm´mm´mmm. Efter det gick vi upp hit så vipps så märkte jag att Sigge Svea hade en fästing. Fattar inte hur den kan ha hamnat där? :O Dom är ju inne hela tiden, förutom dom korta rundorna på terasen. Den måste ha hoppat på honom henne från blommorna. Skrek som tusan gjorde hon iaf när vi drog bort den. Efter det fick hon kitties (kattgodis), då blev hon glad igen!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och åka till jobbet. Känner mig trött men det ska bli skönt att komma till jobbet så jag slipper skuldkänslorna över att sitta inne hela dagen, hehe.

Over and out
Daniella


andra kvällen i SB

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin bild babe!

2008-07-01 @ 19:28:59
Postat av: Daniella

Sofie: Man tackar =) Ses på torsdag!

2008-07-01 @ 22:58:30
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback