Härlig sommar kväll

Har för en stund sen kommit hem efter en mycket lyckad och trevlig kväll hemma hos Pappa och Louise där det bjöds på vin och mat. Otroligt gott med "riktig" mat, Jim och jag är inte så himlans duktiga i köket men vi når väl dit så småningom. Tills dess får vi njuta av middagarna då vi blir bortbjudna.

När vi kom hem började vi packa lite till vår avfärd mot destination Öland (om vi hittar dit) imorgon. Vi har även hunnit kolla på dubbel avsnitten på Sex and the city, grymt bra men det känns lite sorgligt nu när jag har sett filmen och man vet att det aldrig kommer bli någe mer avsnitt. Nåväl...

Ville bara säga farväl så hörs vi när vi kommer hem igen på söndag. Funderar på att ta med datan men jag kommer förmodligen att sumpa den någonstans när vi står och fiskar eller liknande. Och hur campingliv är det att springa runt med en laptop under armen och resa tältet med den andra? Nej jag ska gå in för det här hel hjärtat. Önska mig lycka till så får ni se resultatet i bilder i början av nästa vecka.


Puss & God natt
Daniella

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni kommer aldrig våga tälta om jag känner er rätt ;) Haha! Ha det så bra nu Danijåla. Pöss och kräm

2008-07-03 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback