Inge dans igår heller, det är nog inte meant to be liksom!

Igår var det en toppen kväll vill jag lova! =) Slutade jobba 17.30 eftersom det var så himmla lugnt med folk + att vi sparar in timmar till hösten då också, och det är ju alltid bra. Jaja som om att ni är intresserade av att läsa om de, hehe. Iaf så hämtade Jimpa mig vid jobbet så åkte vi till donken och köpte sallad, älskar sallade där så jäkla god! Åkte ut en vända till viksberg och käkade upp maten och för att hälsa på Tom som kommit hem från sin långa semester. Gud va brun :O Runt halv sju var vi hemma hos oss och då var det bumms in i duschen, fixa sig och välja kläder för halv åtta åkte vi till Johanna där Jello och hon var. Vi började där sen kom david, sebastian, Josefine och Hanni. Slutade med att vi var uppe hos Hanni  till elva för att sedan bege oss mot Olearys där det äntligen skulle bli dans! Jag som aldrig har lyckats vara på olles när dansgolvet var öppet var helt överväldigad =) Jag gick först in till "vanliga" olearys sen efter ett tag kom jag på att jag skulle ju vara på andra sidan där det vankades dans. Gick in dit och möttes upp utan emelie som en trevlig överaskning. Fort in på tjejtoan där vi spenderade en timme för att prata om ALLT!, nu känns allt som vanligt igen - så skönt <3 Efter en timme (kändes som 5 minuter) så kom vakten och sa att dom skulle stänga dansgolvet nu så alla skulle in till vanliga olles, fasiken jag hann inte dansa. Emelie du är skyldig mig en dans på olles - just so you know! Hade iaf en jätte trevlig kväll och träffade fullt med folk som jag inte sätt på länge. Bla Mea, kul kul kul =) 

Vaknade idag vid tjugo i elva, började inte jobba förens tolv, så kelade lite med Jimpa, pratade med emelie och gjorde mig iordning. Jim körde mig till jobbet och nu sitter jag här och har rast. Har fått lite rea listor som jag tar tag i imorgon så jag har något att göra =) Ikväll blir det grillning med mamma, katta, kenta, jim, rille och tom. Gott med mat! Och imorgon blir det grillning med emelie och henke. Dom har ju inte träffat våra kissemissar och inte sätty hur vi bor. Fan nu måste jag städa :O Jävla skit!

Hoppas alla hade det bra igår både på land och till sjös (sofie och martina :P ). Nu ska jag fortsätta jobba.

Puss Daniella

p.s bilder kommer upp imorgon eller ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj då!

2008-07-26 @ 15:01:50
Postat av: Daniella

Sofie: Oj vad? :)

2008-07-27 @ 14:54:15
Postat av: Sofie

Du är lite... annorlunda!

2008-07-27 @ 16:39:51
Postat av: Daniella

Sofie: Man tackar =)

2008-07-27 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback