Lisas förskottsfirande av födelsedag =)

Gudars va kul jag hade det igår. Vart verkligen så kul som jag hade hoppats! Kvällen började med att vi var ett gäng hemma hos Lisa. Kanske tio pers eller något. Drack och hade det skoj. Jag och Sofie skapade oss ett eget dansgolv också, haha. Vid elva tiden åkte vi ner på stan, skulle igentligen till Hamn men vi hamnade på Olearys trots allt och tur var väl det för där var massa roligt folk som jag inte träffat på länge. Det vart dans bredvid baren och ett hejdundrans liv. En riktigt lyckad kväll iaf, enligt mig =) Tack alla inblandade och speciellt tack till Lisa som bjöd hem oss.


Kommentarer
Postat av: Sofie

HEMSKT!!!

2008-07-07 @ 13:15:24
Postat av: Jessica.

Haha, vilka snygga bilder =D

2008-07-07 @ 17:49:30
Postat av: Daniella

Sofie: Haha neej varför då? Jag hade skita kul =)

Jessica: Jaa vist :P Jag vågade inte lägga ut bilden som du tog till mig för mina ensamma stunder, haha.

2008-07-07 @ 22:53:38
Postat av: Jessica.

Haha, ja juste, nej det var snällt att du inte gjorde det måste jag säga!

2008-07-08 @ 13:59:50
Postat av: Anonym

Fin du var på bilderna! :) är allt bra med dig? kram

2008-07-22 @ 21:16:10
Postat av: Tanya

Det var jag som skrev inlägget innan men det kom visst inte fram :P

2008-07-22 @ 21:19:18
URL: http://tanyaschulte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback