Ljuva lugna söndag

Jag ska bara säga som det är, rakt ut. Vi har börjat fundera på att flytta hem igen. Spara pengar, resa och vänta på att vi får lägenhet mitt på stan. Känns som ett smart drag. Bo hemma tills vi hittar den perfekt lägenheten mitt i stan så vi kan sälja bilen och inreda med dom pengarna =) Vill ut och resa i september-oktober också, om jag får ledigt en vecka. Får fundera lite till, men just nu känns det helt rätt. Bara att få leva på dom pengarna man äntligen tjänar, shoppa loss och gå på spa osv. Låter toppen.

Nu ska jag öppna butik.
Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Anette

Låter bra!

Finns massor av bra hotell kvar i Grekland - Agia Marina, med avresa 25 september... :)

Sofie och jag ska till Iolida Beach.

2008-07-20 @ 18:53:07
Postat av: Daniella

Anette: hehe okej, låter toppen! Vill bo på hotel typ på stranden, värst mysigt =)

2008-07-20 @ 21:00:37
Postat av: Anette

Precis! Vårt hotell ligger på stranden... :)

2008-07-23 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback