Love me, love me - say that you love me!

Hade det himla trevligt igår vill jag lova =) Vart en tidig kväll eftersom jag inte mår så bra och jimpa skulle upp vid halv sex tiden. Promenixade upp till mariekäll vid halv tolv tiden. Bor där numera, as skönt att slippa ta bilen till jobbet. Dessutom letar vi lägenhet på stan så om ni hör något säg mer än gärna till.

Under hela dagen har jag bara legat och degat, ont i kroppen så jag fick ledigt idag. Så snälla så. Skulle vilja vara hemma imorgon också så kroppen blir bra igen men orkar inte ringa och fråga. Får skylla mig själv om jag slarvara med medicinen.

Nu ska jag vänta på att Jim kommer hem så ska vi åka till viksberg där det bjuds på middag. Efter det blir det storhandling på ica maxi och sen om jag orkar märts jag färga mitt hår.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback