Myggbettet

Många säger att jag är positiv och glad, ack så fel vissa kan ha. Det finns få saker som irriterar mig rejält, här är min lista =)

* När människors näsor piper (en snorkråka retas)
* När kunder kommer tillbaka med en vara som dom märkt har gått ner på ½ reapriset dagen efter och ska ha pengar tillbaka
* När "vissa människor" ska tala om hur jag ska leva mitt liv och tala om vilka jag ska och inte ska umgås med.
*När folk ljuger mig rakt upp i ansiktet och tror att sanningen aldrig kommer fram
* Att jag alltid kommer på fel saker för sent


Smell you later.
Puss Daniella


skit på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag skita i din toa? :)

2008-07-28 @ 00:03:50
Postat av: Anonym

oj. det var jag, Empan som skrev kommentaren :P

2008-07-28 @ 19:07:19
Postat av: Daniella

Emelie: Haha klart du får, dessvärre är det inte min toa som är på bilden utan olearys toa :P Men om du är snäll får du säkert låna den också =) Ses på onsdag!

2008-07-28 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback