Sigge blev en Svea

Har precis kommit hem från vetrinären med smådjävlarna. Både var super duktiga vill jag lova. Men en oväntad sak hände. Sigge blev en Svea. Det visade sig att våran lilla homosexuella Sigge var en liten tjej. Så nu är jag stolt mamma till en söt flicka och pojke. Charlie och Svea låter ju hyffsat bra ihop iaf =) Gulligt.

När jag kom hem från Animalen så var Jimpa hemma, han hade lunch och bestämde sig för att åka hem. Älskar att se honom i jobbar kläder, så snygg ;) grrrrrr. Nu ligger han här bredvid mig, jag sitter vid datan och han spelar fifa på ps3, haha vilket radarpar. Dessutom har vi hittat våran camping som vi ska till på fredag. Tror vi åker runt 05.00 på fredags moronen för att slippa all semester trafik och om jag känner oss rätt så behöver vi all tid i världen för att äns hitta ut ur stockholmslän. Road trip!!

Nej nu ska jag kolla om oprah börjar snart och tror jag ska göra blodpudding till lunch

Puss Daniella


SB -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback