Sunny days

Hade det himla trevligt igår med god mat, god dryck och trevligt sällskap. Man tackar sällskapet varmt =) Idag ringde klockan hlav nio, då var det dags att åka till Animalen med kissemissarna så dom ksulle få sin sista vaccination. Kul att jag hade bokat tid så himla tidigt på min enda lediga dag, men wäta häck. Kom hem vid halv tio och då var det bara att somna om till klockan var typ tolv, skönt! Vid ett tiden var jag och jim nere på stan och käkade lunch på Eagles uteservering, mysigt! Gick en sväng på stan och lyckades fynda lite grejer på rean. Köpte även Buzz till vårat ps3, nu blir det lite spelkväll. Efter en vända på stan var jag tvungen att gå till optikern som kostaterade att jag skulle bli ett brillmiffo. På torsdag ska jag och pappa ner på stan och hitta några bra bågar åt mig. Vill ha rosa plats bågar. Somrigt och fint.

Nu ska jag spöa Jimpa på Buzz.
Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: E

Tack själv :)))))

2008-07-28 @ 21:25:22
Postat av: Jello

Orkade du träffa Jim iallafall??

2008-07-29 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback