To good too be true

Juste nu sitter jag "hemma" i viksberg. Har precis ätit lunch och ska snart gå ut med Bamse. När Jim och jag kom upp hit så kom vi på att vi hade glömt nyckeln så då var det bara för mig att klättra upp på taket och krypa in genom det minimala fönstret ovanför Katta och Kentas säng, vill bara påpeka att det här sovrummet är på övervåningen så det var en bit ner. Med en duns ramlade jag ner, åtmindstonde mjukt, och nedanför stod Bamse och skällde på mig som om jag var en inbrottstjuv. Tillslut kom vi in i huset iallafall och här sitter jag nu. Vilken syn det måste ha varit för grannarna med mina ben dinglandes ut genom fönstret =)

Jag längtar något så fruktansvärt mycket till ikväll. Pratade med Mia på dagen och då bestämdes det att vi fyra (jag, mia, lena och petra) skulle träffas inne på Accent innan vi ska ut och äta. Ses väl där kvart i sju, stänger butiken vid sju och sedan blir det mys ute i köket för att senare röra oss vidare till Barollo. Jag har bett Jim köra ner mig så jag kan unna mig något glas vin till maten. Gud va jag längtar och jag är så himla glad över att jag får följa med <3

Nu ska jag ut med jycken.
Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback