tröttmössa

Nu är det bestämt. Vi flyttar hem i veckan. Idag har vi förnyat alla våra uppgifter på telge bostäder och akelius och jim ska prata med jean phillip mer i veckan om lägenhet på stan. Nu börjar allt rulla på känns det som. Det är så skönt när man äntligen har bestämt sig för något. Nu ska vi spara pengar, leva livet och bara njuta! På torsdag är det sista dagen i mariekäll och förhoppningsvis är vi hemflyttade då igen.

Denna vecka är jag ledig på tisdag. Då ska jag upp till mamma som har semester. Ska väl gå ut och äta lunch + att jag vill hitta något att ha på mig på fredag då vi ska på privat fest på Olearys (jims kompis som har hyrt  stället). Vid halv två ska jag vara på sjukhuset för att träffa min läkare för första gången. Det är helt sjukt hur segt det där sjukhuset är. Jag hade  min första tid i november men har inte träffat min läkare än för att det blir inställt hela tiden, jag blir chockad om det inte kommer ett brev imorgon som säger att tiden är inställd. Är det så sjukhus ska vara?

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta spruta, medicin och sedan sova för natten för imorgon är det jobb igen =)
Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Jello

Jag är också bjuden till olles då!

2008-07-21 @ 05:27:18
Postat av: Daniella

Fan va roligt =) Jag som trodde jag var ensam, ska försöka byta bort min lördag den 26:e så vi kan festa gärnet!

2008-07-21 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback