Underbara lördagar

Kom ner till jobbet för en stund sedan. Har redan hunnit fixa och trixa med kassan, förbrett dörrarna, soppat golvet och satt på kaffe. Nu är det bara till att sitta vid datorn och invänta att klockan slår tio. Ni kommer inte att tro era ögon men jag gick till jobbet idag. Okej visserligen bor jag och Jim hemma hos Tom nu när han är bortrest i två veckor eftersom det blir närmare för båda till jobbet och vi slipper använda bilen så mycket. Men om man bortser från allt detta och faktiskt tänker på att jag, "lilla" lata Daniella, gick till jobbet och faktiskt insåg att det var väldans skönt. Nu blommar det on the fucking carpets gott folk det vill jag lova.

Ikväll ska Jello firas eftersom hennes födelsedag närmar sig. Jag har bestämmt mig för att köra under kvällen eftersom jag jobbar imorgon och desutom står ensam i butiken eftersom det är söndag. Känns lite trist och jaa aksnke till och med taskigt mot Jello men jag tror hon förstår =) Känner mig trots allt riktigt mogen....Okej vem försöker jag lura? Jag kommer ångra mig när jag ser alla andra dra upp sina vinpavor och jag sitter där med en läskedryck. Trist! Men jag ska hålla gnistan uppe ändå! Orkar inte med en bakis dag på jobbet, usch nej! Och även om jag säger att jag inte ska dricka någe på krogen och bara innan så funkar det aldrig. Ni som känner mig väl vet att det inte existerar i mitt huvud, sorgligt nog.


Ha en toppen dag och kväll för det ska jag ha.
Puss Daniella

None
ikväll ska det firas min lille tös <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback