Vagnhärad

Igår va jag och Sofie som sagt i Vagnhärad. Var super kul tills mitten på kvällen då en person förvandlades till en idiot så jag och sofie bestämde oss för att ta vårat pick och pack och röra oss hem mot Södertälje. Jimpa kom och hämtade oss, gullig som han är, han droppade oss vid Stanleys. Jag vet inte vad jag har emot det stället? Vi hade skit kul och dansade men jag bestämde mig för att åka hem ganska tidigt endå. Skrev ett sms " Sover du än? Vill hem och det är faktiskt farligt att gå själv (A)" Efter tre minuter ringde han "jag sitter i bilen, är där snart =)" Sötnöt! När jag vaknade imorse hade jag fått ett gulle sms som plingade. Älsklooo <3  Har jag kommit ifrån ämnet nu? haha. Hur som helst hade jag det super trevligt igår, och speciellt tack till Sofie som är världens bästa vän och som alltid ställer upp <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt du är :) Tack själv!

2008-07-17 @ 17:58:34
URL: http://lesvin.blogg.se/
Postat av: Jello

Vad var det för idiot?!

2008-07-18 @ 11:45:26
Postat av: Daniella

Jello: En idiot som satt och förklarade för mig hur himla dum och korkad jag var hela kvällen.

2008-07-18 @ 12:04:17
Postat av: Rille

Men den där Jim asså, gullunge :P

2008-07-18 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback