We all stay skinny couse we just wont eat

God morgon!

Varför är det så att all skit ska komma på samma gång hela tiden? I fredags pajjade bilen, då var det bara att pröjsa 2000 kr för bärgning (blev dyrt eftersom vi bra har trafikförsäkring). Igår vart bilen klar och det går på 1700. Och igår märkte vi att lille Charlie var jäkligt loj och att han haltar sig fram sakta men säkert, känns som att vi måste åka in och kolla honom eftersom han har bråck (inge farligt) så det inte har hänt något med bakbennen. Usch jag inbillar mig massa sorgsna grejer. Hur som helst är det massa pengar att lägga ut när vi precis har flyttat hemifrån, pengar som vi kunde ha gjort mycket roligare saker för. Men men, allt är ju värt det i slutändan, vi byter mot en bättre bil och kissekatten blir frisk.

Igår på jobbet var det sjuuukt mycket att göra. Nya realistor och en hel del nya varor. Skulle egentligen ha haft 1 timms lunch men fick nöja mig med en kvart. Tyckte det var toppen eftersom det är trist med långa raster och jag står mytcket heldre ute i butiken och håller på =) När jag började vid 12.15 igår så var det första jag möttes av en trevlig lapp. Där stod det att Accenten skulle ut och äta på Barollo på torsdag, även Daniella. Gissa om jag blev förvånad - och glad! Extra brukar ju aldrig få följa med på såna här grejer, gud va jag längtar =)

Nej nu ska jag leta reda på Challe och kolla hur hans ben mår.

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Anette

Hur gick det med kissen?

2008-07-10 @ 09:30:02
Postat av: Daniella

Anette: Han haltade inte senare på dagen och nu mår han bra, sover bara lite mycket, så vi åkte aldrig in med honom. Får åka in om det kommer tillbaka men jag tror att dom hade lekt lite för hårt bara =)

2008-07-10 @ 13:18:28
Postat av: Anette

Skönt!

2008-07-10 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback