Löning =)

Sitter här på jobbet och har min långa rast. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom jag åt lunch innan jag kom till jobbet och Jim har middagen klar när jag kommer hem så fanns det inte så mycket annat att göra än att sätta sig vid datorn och blogga, ska ge mig ut på stan en sväng också - löning idag! Pratade med pappa nyss, han ska beställa en laptop åt mig och jim som troligen kommer imorgon eller på fredag, skönt med egen data. Vi som inte skulle ha någon men jag ångrade mig så nu jäklar =) Ska lägga upp bilder på kissekatterna också, får se om jag gör det idag när jag är hemma hos Jims förlädrar, troligtvis.

Längtar tills fredag då jag ska träffa Sofie för lunch på stan, hur länge sen som helst nu sen jkag såg henne. Skriver jag det här i alla mina inlägg eller, haha :)

Nu ska jag snoka runt sen shoppa runt. Eller nej föresten ska hålla i pengarna lite.


Kommentarer
Postat av: E to the M

varför ska ni sälja careeen? :O

2008-06-25 @ 17:13:53
URL: http://musetroll.blogg.se/
Postat av: Daniella

För att det är super onödigt att ha kvar en stor bil, som dessutom drar mycket bensin, när jag bara ska åka fram och tillbaka till jobbet. Plus att jimpa har ju jobbarbil nu :)

2008-06-25 @ 18:21:30
Postat av: E to the M

Hihi okej. Det e såklart! :)

2008-06-25 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback