Min alldeles egna laptop

Tro det eller ej men nu sitter jag här vid min (okej min och jims) nya laptop och bloggar. Gud va skönt! Nu gäller det bara att ladda ner msn, föra över gammla bilder och sedan är jag igång. Kommer väl sitta här hela natten nu. Kul!!!! Har förövrigt jobbat idag. Det kom in massa folk som jag kände idag, jätte skoj! Sofie och Martina kom in och var trevliga, sen kom Propp in och sist men inte minst Sanna.

Imorgon är det dags för smådjävlarna att vaccineras. Halv tio ska vi befinna oss på Animalen, sen blir det raka vägen hem för lunch och klockan två börjar jag jobba igen. Har fått ledigt på fredag så Jim och jag ska troligen åka till Öland eller liknande för en mysig  sommar weekend. Ställer in inflyttningsfesten eftersom att det var så få som kunde komma till slut och just för att det är enda långa helgen som jag är ledig fram till september typ. Så vi passar på att sticka iväg några dagar och skjuter fram festen till senare i sommar. Skönt =)

Nej nu ska jag latja runt lite, hörs imorgon!

Puss Daniella


p.s jag älskar mitt jobb, trivs så otroligt bra! Hoppas jag blir kvar förevigt.



Två av SB alla drinkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback