Och nu då?

Jaha vad ska jag göra nu då? Sitter här brevid Jim i sängen, han sover och jag roar mig med det nya tillskottet i familjen, datan. Har gjort den jätte fin nu =) Rosa fält, mysig bild på han och mig som bakgrund och söta såpbubblor som skärmsläckare, fin fint.

Kissekatterna, eller smådjävlarna som vi brukar kalla dom, ligger och sover. Inge tjo och tjim här inte. Tystare än i graven. Undra vad Sofie gör? Ska kolla med henne om hon vill hitta på något på torsdag, fika på stan. Om du läser det här Snuffan så kan du ju svara i komentar fältet för jag antar att jag kommer sitta här imorgon också =) Måste ta igen den långa månaden som vi har varit ifrån varandra ju....

Nej nu ska jag uppdatera mig på blondinbellas hemsida...

Godnatt
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback