Söndag 1/6

Är det redan 1:a juni? :O Gudars vad tiden går fort. På onsdag bär det av till SB. Ska bli en så otroligt skön och härlig kärlekssemester <3 Allt känns så underbart just nu. Jim och jag låg och pratade i flera timmar igår om allt och inget så nu finns det inga bekymmer i hela världen som kan stoppa oss från en toppen framtid vill jag lova. Ikväll ska vi ner till vårat hus och måla lite pappa ska även kolla igenom våran bil så allt är tipptopp på den eftersom det är besiktning imorgon vid 11.45. Hoppas allt går bra där och snabbt eftersom jag börjar jobba vid 13.00 på skorna. Ganska skönt att jobba alla dagar fram till resan för då går det mycket fortare och vi är snart på G :)

Juste Sofie ringde igår också, gullungen <3 Saknar henne massor och vi ses inte först om 1½ vecka typ :O Men sen jäklar blir det party hela sommaren!!!

Nu ska jag dammsuga hela accenten. Vi har mistery shopping människor som går omkring i butiken och ska kolla hur trevliga personalen är och sånt. Himmla skoj men väldigt nervöst också! Måste se till att både butiken och jag ser bra ut. Förra gången fick vi super bra procent och om jag inte minns helt fel så kom vi 2:a av sveriges alla wedins/accent butiker =) Är det inte toppen tjejer jag jobbar med så säg. Älskar mitt underbara jobb!!!....Nej dammsuga var det ja.

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag i solen!
Kolla gärna in min webshop med klänningar som du blir ensam om i Sverige :D

2008-06-01 @ 10:59:40
URL: http://queenpeach.blogg.se
Postat av: Daniella

queenpeach: Jag har redan en av dina klänningar hemma i min garderob. Älskar den och är super nöjd :) Nu måste jag kolla in din webshop för fler lyckade köp!

2008-06-01 @ 12:49:53
Postat av: Sofie

HEMMA NUUUU! Men nu åker ju du din lilla torsk ;) Miss u

2008-06-04 @ 05:22:53
Postat av: Jello

Varför uppdaterar du inte? Hur mårdu? Varär du?

2008-06-15 @ 18:53:42
Postat av: Andrea

ha det underbart därnere nu!!!!!!!

2008-06-16 @ 02:24:44
URL: http://pehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback