Trött och seg

Sitter hemma och kollar på medans jim håller på med middagen :) Idag bjudes det på grillar rostbiff, pommes och rödvinsås mm´mmm´mmmmmmmmm. Konstigt nog är jag inte så hungrig än och klockan är typ mitt i natten?! :O

Vad har hänt idag då? Jag, jim och Katta har varit och handlat kattgrejer till våra smådjävlar Charlie och Sigge. Det inhandlades leksaker, ny kisslåda och lite mer. Efter det åkte vi till Maxi för att utföra veckans handling, snarare blev det nog månadens handling (hela kylskåpet är fyllt!!). Stötte på Jello där också, inte stötte som i "hej kommer du hit ofta" utan stötte på "hej, jaha jobbar du idag?". Hon sprang runt med rakhyvlar eller någe strunt :P Vi , jag och jim, har även hunnit städa av här hemma. Blir hur skitigt som helst med små kissisar runt springande här. Hoppas att Snuffan kommer förbi och kollar på dom snart? Inte träffat henne på hundra år tp :(

Nej nu ska jag glo lite på folks bloggar...

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill träffa dom snart :D

2008-06-23 @ 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback