Första skoldagen---

Kommer till skolan och vad tror ni händer? INGEN ANGELICA :O Sen kommer vi in i klassrummet och vad h'nder då? Då ska vi inte ha någon historia, kul kul kul! Då hade vi ingen lektion för läraren hade inte tid med oss på morgonen :S Kan man säga så ens? Så nu kunde vi ha sovit en extra timma imorse istället.

Nu är det bara att vänta på att nästa lektion ska börja och sen bara längtar jag efter att Jello kommer hit, den lilla tösen är på tv 4 och jobbar. Fast jag hade också häldre jobbat än att sitta här så jag klandrar henne inte...

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Jello

Det var faktiskt inte meningen att komma försent :P

Men idag kanske jag inte kommer .... Usch. Ska skärpa mig, jag lovar!

2008-03-04 @ 05:53:16
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Jello: Nehe inte? :P Ja nu måste du ta tag i skolan, kom igen nu!!!

2008-03-04 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback