Fredag 14/3

Ojojoj va kass uppdatering det har varit, får köra en liten snabb update här tror jag =)

Igår träffade jag Sofie på stan vid fyra tiden. Vi shoppade kläder som vi ska ha på oss idag, så till eran besvikelse blir det varken den svarat eller den blåa klänningen men tack för alla komentarer! Istället köpte jag ett par beiga (?) byxor men lagomhög midja, tror dom heter chinos eller något sånt. Strunt samma super snygg längd och vårig färg. Till de köpte jag en grön silkes t-shirt med jätte fina detaljer vid armarna, låvar att lägga ut bilder imorgon där ni får se kläderna. Vi köpte även en pressent till Lundis och åt middag på Nancys, haha det är  vårat ställe nu =) När jag kom hem var det bara att byta om och åka ner till worldclass för att gå på poweryoga. Det är så skönt men jag har kommit fram till att jag varken har balans eller leder för att klara av alla ställningar, men övning ger färdighet!

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del till min förvåning. Vaknade vid halv elva. Skönt med sovmorgon och en ledig dag från skolan! Fick knappt i mig någon frukost men åkte iväg och körde bodypump endå, fick äntöigen med mig jimpa också! Nu kommer jag känna mig ännu fräschare ikväll när man är nytränad, skönt! Kom hem för ett tag sen, har fåt i min lite nudlar och grönsaker men inget att hurra för. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen över att jag har tappat matlusten? Super bra och inte behöva anstränga sig för att "banta" men känns även som jag behöver energin för att orka träna...jaja inte så viktigt just nu kanske, får se hur det är när jag har dubblat dosen av tabletter.

Ikväll är det kvällen med stort K! Kvällen som jag har tjatat om i en vecka typ. Ska bli så kul att träffa massa tjejer och sedan dra ut =) Vi ses väl på Olearys?

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback