Fredag 28/3

Kom på att jag har varit dålig på att uppdatera på sistonde. Vad har hänt sen sist? Sanna och jag var i strängnäs i torsdags på fotvård, satan vilken spa vecka det här har varit förövrigt. Var på det här stället. Super mysigt nyöppnat ställe mitt i strängnäs. Otroligt bra priser och jätte sköna behandlingar, Daniella tipsar ;) Denna dag har jag spenderat med Sofie, gick på stan och åt lunch på Nancys som vanligt. Himla trevlig dag vill jag lova! Imorgon är det jobb fram till 14.30 som står på schemat, sen är det raka vägen hem och börja fixa sig. Utgång på Olearys med ett helt gäng imorgon kväll. Ses där!

Nu ska jag göra som Rille och kolla på Let´s dance finalen!

Puss Daniella

Åhh kommer ihåg när jag, mamma och sanna poppade till den här låten sommaren -02. Tror vi var deras enda fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback