Fredag 7/3

Känns som att den här dagen kommer bli toppen :) Ska ner på stan snart och luncha med Sofie, frågade både Jello och Emelie om dom ville joina men Jello var på 4:an och Emelie svarar inte :/ men tror vi klarar oss endå :) Efter lunchen ska jag jobba ända fram till stängning. Första gången jag stänger på skorna, allt är lite mer komplicerat där, men det är ju alltid bra att kunna så det kommer nog gå jätte bra!

Ikväll vet jag inte vad som händer. På något sätt måste vi gratta Adam som fyller 19 imorgon men jag som ska vara nykter får väl vara fylletaxi och den tysta tråkiga i hörnet. Men vad gör de? Kommer vara trevligt endå! Får se om det blir ikväll eller imorgon :)

Nej nu måste jag rusa...

Puss Daniella

image858

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du videoblogga?:) det var mycket roligare hihi kram!

2008-03-07 @ 16:44:58
Postat av: Emelie

Ah det var roligare när hon videobloggade för hon skämde ut sig :) HEHEHEHHÖHÖÖHÖHÖHÖ nä jag skoja du va fääääääätt rolig som habeb skulle sagt! eller "helt fuckat kåt i mig"... Okej puss på dig daniijåla

2008-03-07 @ 17:05:00
Postat av: Anette

Mindre kul att jag upptäcker att min dotter luchar med er istället för att plugga!

2008-03-07 @ 20:49:54
Postat av: Anette

:))
Sofie: Du vet att jag alltid påstår att bevis finns tills motsatsen bevitsats....

2008-03-07 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback