helgens bravader

hmm känns som det är en ganska populär rubrik i min blogg? :)

Igår var det ju som sagt (skrivet) utgång som stod på schemat. Kvällen började med att jag och familjen Tillberg åkte till Conny på stan som firade sin 45 års dag. Åt tacopaj och drack gott men vid halv niio tiden så drog jag vidare till Emelie där alla girlsen var :) Älskar att förfesta bara tjejerna, pratat om allt och inget och bara njuta! Vid halv elva tog vi taxi ner (tack Sofie som bjöd!!!) till stan så var det raka vägen till Olearys. Träffade massa kul folk. Daniel och Jello ploppade upp som små överaskningar och även Emma var där :) Otroligt rolig kväll, tack alla inblandade <3

Idag är det dags för middag hos pappa. Daniella kom ihåg att inte rapa (interskämt)!!! Jag och jim har även hunnit med en vända till solaruimet idag också, gudars va fräknar jag har nu :O jaja sånt man får leva med, tur att dom flesta tycker att det är charmigt :)

Imorgon händer något hemskt!!!! Skolan börjar!! Har panik, gud tänk att börja med historian igen :O Orkar inte - vill inte!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag payade också på taxin :( SÄG TACK! o du, glöm inte att INTE rapa. höhöhöhö

2008-03-02 @ 18:10:33
URL: http://musetroll.blogg.se
Postat av: Jello

Du längtar ju efter skolan din knäppis!?!

2008-03-03 @ 05:55:26
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: TACK! :P
Jello: Jag ångrade mig :/

2008-03-03 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback