Lördag 15/3

Korse jisses vilken rolig kväll det var igår, tyvär så får man ju känna av det idag men strunt samma. Kvällen började vid sju hemma hos Sophie där det var ett helt gäng med tjejer. Sofie, Sofie, Sophie (3st!!!!), mathilda, mathilda, michell, emelie och jag. Vid kvart över tio tog vi bussen ner till staden för en utgång. Hade himla skoj måste jag säga! Tack alla inblandade <3 Juste i sista sekunden ångrade jag mitt klädval och drog på mig den svarta klänningen med en fläschig bh under som syntes.

Idag är det som sagt inte lika kul, får bli en otroligt seg dag med melodifestival ikväll. Nej nu ska jag försöka få i mig lite mat tror jag.

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: mathilda

FAN VA JAG SER UT PÅ DEN DÄR BILDEN.. haha asså döda mig!!!!

fråga sophie om min msn och adda mig så vore du väldigt gullig :D

2008-03-17 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback