Lördag 22/3

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska slå tio så jag kan öppna. Sofie som är på stan lovade att komma förbi en sväng med sin mamma. Älskar när vänner kommer på besök, tiden går så fort när man kan stå och prata lite :)

Efter jobbet blir det raka vägen hem och bums in i duschen för klockan fem kommer Sofie och Mange och hämtar upp oss så åker vi upp till mamma i stockholm och förfestar. Vi ses väl på Viper room ikväll? Hoppas det  blir kul, det tror jag. Har köpt nya kläder att ha på mig så kommer känna mig super fin. Kvällen till ära kommer jag att bära en peach färgad body och till de en höööög vit midje kjol. Super duper vårigt vilket behövs nu när det är snö ute.

Nej nu ska jag snart slå upp portarna för ytterligare en dag på Accent.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback