Lördag 22/3

Har just fått i mig en pizza. Pizza känns som ett säkert kort när man ska gå ut på kvällen, man blir äkligt mätt för stunden och blir inte för full inpå småtimmarna.

Dagen på jobbet flöt på otroligt bra. Jobbade med Vivi och det är alltid kul =) Kollade så vi kommer jobba flera helger ihop nu enda fram till mitten av april. Hoppas Petra lämnar över flera helger till lille mig!

Kom på att jag tog lite bilder i torsdags som jag har glömt lägga in, så enjoy! Nu ska jag göra mig snygg inför kvällen. grrr sexy mama! Juste och jag lovar att kameran kommer blixtra massor ikväll och ni får en hel del bilder att skratta åt imorgon eftermiddag!

Puss Daniella


image953
hehe ni får nöja er med en bild.
Örhängen : Glitter
Svart fodral med djup u-ringning i ryggen: Gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback